The Subscription Economy is here!

Omschrijving

LensExpress is de nr. 1 online leverancier voor contactlenzen. Sinds 2003 helpt PANGAEA LensExpress met een effectieve digital strategy en implementatie waarbij deze nr. 1 positie is verworven en behouden.

Doel

De gebruikers van LensExpress een optimale user experience bieden, met als peilers gemak en kwaliteit. Een goede prijs-/kwaliteitsverhouding combineren met het gemak van online bestellen in abonnementsvorm.

Resultaat

Door digitale innovatie en door goed in te spelen op de wensen van klanten is de nr. 1 positie steeds verder uitgebouwd. De brede doelgroep heeft 8 ingangen in de website om aan iedereen de juiste informatie te presenteren. Door slimme herinneringsmails te sturen is de retentie van klanten zeer hoog.

Pangaea

Den Haag
Pangaea
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.

Disciplines

Type oplossing

+ Voeg case toe