Studielink

Omschrijving

Via Studielink regelen studenten zelf hun inschrijving voor een opleiding. Dit proces roept bij studenten veel vragen op over regels en procedures. In de traditioneel opzette FAQ-module vonden studenten lastig antwoorden op hun vragen. Dit werd verder bemoeilijkt door een desktop-only interface die uiteraard vooral op mobiel werd bekeken.

Doel

Vanuit deze uitdaging is de nieuwe informatieve website en VRAAGbaak ontstaan. De mobile-first ontworpen gebruiksvriendelijke FAQ module helpt studenten bij het vinden van de juiste informatie via de centrale zoekfunctie met suggesties en een heldere navigatiestructuur van vraagthema’s.

Resultaat

Met de nieuwe VRAAGbaak kan Studielink beter aansluiten bij de belevingswereld en behoeften van de student en hun een sterk verbeterde gebruikerservaring en informatievoorziening bieden

In het gebruiksvriendelijke Umbraco cms kan Studielink content op de website eenvoudig beheren. De vragen in de VRAAGbaak worden ontsloten met de conversational platform van DigitalCX waarmee Studielink vragen kan beheren en slimme zoeksuggesties kan toevoegen.

4NG

Driebergen
4NG
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.

Disciplines

Type oplossing

Tags

+ Voeg case toe