Famed: Klant worden van 57 dagen naar 7 minuten

Omschrijving

Famed is sinds 1988 een financieel dienstverlener in de zorgsector en marktleider in omvang. Als specialist in het administreren, factureren en innen van declaraties nemen ze de tijdrovende zorg over de financiƫle administratie van zorgaanbieders uit handen. Famed heeft Immense gevraagd mee te denken haar dienstverlening te optimaliseren.

Doel

De gemiddelde duur voor het afsluiten van een factoringovereenkomst met Famed was tot voor kort 57 dagen. Deze lange doorlooptijd was de voornaamste reden om te besluiten tot digitalisering van het onboarding proces. Vertrekpunt van het development traject was het vermogen voor de klant om alles zelf te regelen. Geen fysieke handelingen meer, alles digitaal van registratie tot aan het digitaal ondertekenen van het contract.

Resultaat

Met de speciaal voor Famed ontwikkelde, API first onboarding tool is het nu mogelijk voor een zorgaanbieder om binnen 7 minuten een digitale overeenkomst met Famed te tekenen.

De tool bevat alle elementen die nodig zijn om een nieuwe klant volledig mee te nemen in elke stap van het onboarding proces. Denk daarbij aan registratieformulieren, uitgebreide prijsberekeningen, generatie van offertes op maat en digitale factoringovereenkomsten, een dashboard voor klanten en accountmanagers.

Gedurende de onboarding flow maakt de tool gebruik van een flink aantal externe koppelingen als Companyinfo (KvK gegevens en UBO data), Ondertekenen.nl (Ondertekenen van contracten, aktes en brieven), Vektis (Zorgverlener en AGB gegevens), iDEAL (ABN amro ideal koppeling), iDIN check (voor online persoonsidentificatie), Mandrill en AFAS.

Immense

Amsterdam
Immense
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.

Disciplines

Tags

+ Voeg case toe