Jungo: Re-branding

Omschrijving

Als consument meegenieten van de rendementen die beleggers maken op hypotheken, terwijl de huizenkoper een eerlijke en goedkope hypotheek krijgt. Het slimme platform van Jungo zorgt ervoor dat alles automatisch goed wordt geregeld. Zuiver, vertrouwd en simpel. Op zoek naar het juiste jasje, daar hielpen wij aan mee.

Doel

Omdat de technische aard van Jungo vraagt om veel tekst en inhoudelijke informatie, ontwikkelden we een toegankelijke positieve huisstijl met een ondersteunende krachtige illustratiestijl. Voor het uitdragen van rust en vertrouwen en een beter beeld van het voordeel van de crowd investeerder. Pastelkleuren dragen hieraan bij, want ze ogen ontspannend en hebben een zacht verfijnd karakter. Door deze kleuren te combineren met veel wit, onstond de juiste balans.

Resultaat

Het concept van Jungo stamt uit 2015 en is inmiddels dus al ver voorbij de startblokken geracet: en met succes! Kim Opdam en Ivo van Kampen waren het eerste koppel die hun droomhuis succesvol aankocht met een crowdfunding hypotheek.

Overige informatie

De restyling wordt langzaam maar zeker uitgerold naar alle overige tools zoals het investeringsplatform, de social campaigns en communicatie middelen.

+ Voeg case toe