Jumbo Supermarkten: De digital first supermarkt

Omschrijving

Jumbo Supermarkten: De digital first supermarkt

Doel

Jumbo is een supermarktketen met ongeveer 600 winkels. Het familiebedrijf bestaat al sinds 1921 en heeft zichzelf als doel gesteld om de grootste digitale supermarkt van Nederland te worden.

Resultaat

Met hun jarenlange ervaring in retail en eCommerce werd Wunderman Thompson Commerce geselecteerd als partner om Jumbo te adviseren in een meer DevOps manier van werken. Naast hun sterke rol in de transformatie van Jumbo’s eCommerce propositie, adviseert Wunderman Thomspon Commerce Jumbo in de uitvoering van hun PIM/MDM practice. Een PIM expertteam werkt dagelijks aan de verrijking van productdata zodat het eenvoudig kan worden ingezet via alle kanalen. Deze krachtige partnership heeft geleid tot een multidisciplinair eCommerce platform voor Jumbo, met het oog op de toekomst en een duidelijke focus op de omnichannel gedachte.

Overige informatie

Wunderman Thompson Commerce fungeert als een sterke ecommerce partner en adviseert Jumbo Supermarkten in de uitvoering van hun ecommerce en PIM / MDM practice. Verder is de site architectuur continu in ontwikkeling waarbij er een sterke focus is op opkomende trends zoals microservices en online marketplaces.

Wunderman Thompson Commerce

Weesp
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe