Heineken Experience

Omschrijving

De Heineken Experience heeft een nieuwe website, en Lab Digital heeft hem mogen ontwerpen en bouwen. Het resultaat is een modern design, waarin aandacht is voor zowel conversie als merkbeleving, en sterk presterende, schaalbare code die de webpagina’s ongeacht scherm, systeem en verbinding snel serveert.

Doel

We willen uiteraard tickets verkopen, maar ook informeren, enthousiasmeren en zelfs overtuigen, ongeacht waar je vandaan komt en wat je al weet. We stellen onszelf als doel om de ‘Experience’ online al te laten beginnen. Daarnaast mochten we het Heineken marketing team voorzien van een handig CMS systeem.

Resultaat

Een nieuwe website waar veel tickets mee verkocht kunnen worden, is in een zeker opzicht een nieuw begin, en het marketing team staat te popelen om aan de slag te gaan met de nieuwe equipment. Dat begint bij het doormeten en testen van de nieuwe flow en het uitvoeren van diverse experimenten om de site beter te maken.

Ook het beheren van de website is zeer eenvoudig gemaakt door Wagtail: een krachtig, open source Content Management Systeem dat zich richt op veiligheid en gebruiksvriendelijkheid. Naast ad hoc veranderingen stelt Wagtail de beheerders ook in staat landingspagina’s op te zetten en om met personalisatie aan de slag te gaan om de flow nog verder te vereenvoudigen.

De Heineken Experience website is klaar voor de toekomst. De nieuw website is een prachtig startpunt voor het verder ontwikkelen van de digitale ambitie van deze bijzondere, historische locatie. We leverden een toekomstbestendig e-commerce platform, vol animatie en merkbeleving.

Lab Digital B.V.

Utrecht
Lab Digital B.V.
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe