Faceshield

Omschrijving

Toen het coronavirus zijn intrede deed werd de veelzijdigheid en omvang van Wavin pas echt zichtbaar. Wavin zag een kans om bedrijven die contactberoepen uitoefenen te ondersteunen. Het kunststof dat Wavin normaal gebruikt voor leidingen blijkt namelijk ook uitermate geschikt voor het maken van beschermende gezichtsmaskers.

Doel

Maak Wavins missie zichtbaar en haalbaar.

Resultaat

We ondersteunden bij de digitale transformatie met een focus op het verbeteren van de digitale interactie met de klant en conversie. We creëerden Campaign Activation Packages: een strategisch framework, gebaseerd op herbruikbaarheid,
uniformiteit en schaalbaarheid. Hiermee voldoet iedere campagne aan Wavins kwaliteitsstandaard. Dit verbeterde de interactie met nieuwe en bestaande klanten. We ontwikkelden een gebruiksvriendelijke commerceomgeving om conversies te verhogen. Als kickstarter een proof of concept: de Faceshield webshop. Dit leidde tot de realisatie van een nieuwe webshop in Indonesië, die Wavin ook kan gebruiken in andere landen.

Valtech

Utrecht
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.

Disciplines

Type oplossing

Tags

+ Voeg case toe