Een voelbare merkidentiteit voor ADST

Omschrijving

Hoe ingewikkelder. Hoe leuker. Dat is Aan de Stegge Twello – specialist in de ontwikkeling en realisatie van bedrijfsmatig en commercieel vastgoed voor ondernemers. Een innovatieve en ambitieuze club. Bedreven om ieder zakelijk huisvestingsvraagstuk op te lossen. Onze opdracht? Laten zien dat ADST onderscheidend is in de markt.

Doel

Aan de Stegge Twello. Niet gewoon goed, maar goed in béter bouwen. Net dat beetje extra. Dan ook in alle communicatie! Want als je verder gaat waar anderen ophouden, moet je dat uitstralen tot in je kern. Zeggen waar Aan de Stegge voor staat, dat is positionering! Onze taak? Een stevig fundament leggen en van daaruit verder bouwen! Geen probleem, pakken we aan.

Resultaat

Die onderste steen naar boven tijdens strategische sessies: de ware merkidentiteit bepalen en alle communicatie daarop aan laten sluiten. We gingen terug naar de tekentafel en creëerden een high-end huisstijlconcept dat van het papier afspat. We gebruikten een statement-makende tone of voice. We ontwikkelden een nieuwe website in overeenstemming met de nieuwe huisstijl waar de innovatie vanaf druipt. Geen middel hebben we onbeproefd gelaten om het niveau van ambitie en innovatie van Aan de Stegge weer te geven. Met als resultaat: een nieuwe look & feel om trots op te zijn.

Overige informatie

Net even slimmer, sneller beter. Dan mag je best zeggen dat je onderscheidend bent in je branche. ‘Goed beter bouwen’. Een pay-off die past bij ambitie en innovatie.

Amazing BV

Apeldoorn
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe