Digitale vooruitgang met Enexis Netbeheer

Omschrijving

Ruim 3 miljoen huishoudens en bedrijven worden door Enexis Netbeheer voorzien van elektriciteit en gas. Met state-of-the-art netwerken en dienstverlening levert Enexis Netbeheer veilig, altijd, overal en betaalbaar duurzame energie. We are you helpt Enexis Netbeheer als online partner op digitaal gebied bij de gepersonaliseerde interactie met hun klanten.

Doel

Samenwerken aan de personalisatie van de service van Enexis Netbeheer

Resultaat

De website van Enexis Netbeheer geeft direct antwoord op al je vragen. Specifiek voor de situatie van de bezoeker op basis van adres en postcodegebied. Informatie over de plaatsing van slimme meters, hoogte van de netwerkkosten en hoe men een storing kan melden zijn voorbeelden van informatie die persoonlijk wordt aangeboden. Er wordt ook gelijk gevraagd of de men goed geholpen is zodat Enexis Netbeheer de antwoorden nog beter kan maken.

Overige informatie

Om de persoonlijke informatie goed te kunnen beheren en te kunnen delen waren er integraties van externe services nodig. SAP, het betalingssysteem, postcodecheck, call center software en het realtime overzicht van de actuele storingen werden geïntegreerd. Handmatige formulieren werden ook geautomatiseerd om de interne processen en interactie met de gebruiker te versnellen en optimaliseren.

We are you

Amsterdam
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.

Disciplines

Type oplossing

Tags

+ Voeg case toe