Crossmediale campagne Sweet Sensation peer

Omschrijving

De Sweet Sensation peer van The Greenery is een jaarrond beschikbare peer. De peer is friszoet van smaak, hoeft niet geschild te worden en drupt nauwelijks. Het is de ideale peer om mee te nemen on-the-go als je BFF (Best Fruit Friend). Love at first bite.

Doel

The Greenery vroeg WeLikeMilk en Today is Canday om hulp met als doel:

- Verhogen merkbekendheid en bekendheid campagne boodschap
- Ondersteunen en stimuleren van de instore verkoop

Resultaat

WeLikeMilk heeft een crossmediale campagne ontwikkeld. Naast billboarding op RTL4 was de campagne sterk online georiënteerd. Er is een goed bereik gerealiseerd van 17 miljoen impressies. Deze 17 miljoen impressies hebben geresulteerd in meer dan 10.000 landingen. 26% van de landingen kwam via Youtube advertising, 31% vanaf Social Media advertising en 38% vanuit de online banners. Location-based targeting in de conversie laag bleek erg effectief. De conversielaag heeft gezorgd voor het meeste aantal landingen. Het concept (design & copy) realiseerden wij in nauwe samenwerking met het reclamebureau Today is Canday.

Overige informatie

+ Voeg case toe