Bunzl: Koploper in B2B eCommerce

Omschrijving

Bunzl: Koploper in B2B eCommerce

Doel

Bunzl is nummer 1 specialist in levering van non-food artikelen voor B2B. Met meer dan 16.000 artikelen in hun assortiment is het een onmisbare leverancier voor o.a. foodservice, ziekenhuizen, supermarkten, hotels, restaurants en retail. De ambitie van Bunzl is om voorop te lopen in de digitale transformatie, waardoor de behoefte is ontstaan om een B2B platform te ontwikkelen dat klaar is voor de toekomst en kosten reduceert.

Resultaat

Wunderman Thompson Commerce werd geselecteerd om voor Bunzl diverse webshops samen te brengen tot één Intershop multichannel eCommerce platform met maatwerk B2B features per webshop. Het ontwerp bevat ook een significante verbetering van de customer experience. Door het opzetten van een template model zijn de implementatietijd en de kosten verlaagd met een indrukwekkende 33%.

Wunderman Thompson Commerce

Weesp
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe