Beter Bed: Een datagedreven organisatie

Omschrijving

Beter Bed: Een datagedreven organisatie

Doel

Beter Bed is de grootste beddenketen van Nederland en al 3 jaar op rij uitgeroepen tot Beste Winkelketen en Beste Webshop van Nederland. Zij hebben de ambitie om hun omnichannel strategie verder uit te breiden en hun online omzet te verhogen. De uitbreiding van hun eCommerce platform met een PIM-systeem is daar onderdeel van.

Resultaat

Wunderman Thompson Commerce werd geselecteerd om op zowel technisch implementatieniveau als op het vlak van consultancy & advies de omnichannel strategie van Beter Bed naar een hoger niveau te tillen. Deze samenwerking heeft geleid tot gestructureerde en eenvoudig te verrijken productdata binnen Beter Bed. Dit leidt tot een hogere kwaliteit en kortere time-to-market bij het aansluiten van kanalen, dit heeft geresulteerd in een hogere omzet en een meer datagedreven organisatie bij Beter Bed.

Overige informatie

Wunderman Thompson Commerce ondersteunt Beter Bed ook bij de transformatie naar een PIM-bewustere organisatie, waarbij ieder teamlid zich bewust wordt van de waarde van het PIM-systeem en de plaats binnen de organisatie.

Wunderman Thompson Commerce

Weesp
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe