Looye - Brand website

Omschrijving

Looye Kwekers, opgericht in 1946, is het meest ambitieuze tomatenbedrijf ter wereld. De doelstelling van het nieuwe platform is om de zichtbaarheid van haar eigen merken, zoals Honingtomaten® en JOYN®, te vergroten en daarmee internationale groei te realiseren.

Doel

De doelgroep van de website is tweeledig, zowel consument als (potentiële) afnemers (groothandelaren en retailers) worden bediend. Het doel is om beide doelgroepen op een unieke visuele manier inzicht te geven in de ambachtelijke wijze waarop de premium producten worden geteeld en voor staan. Om zo te zorgen voor meer naamsbekendheid en afname van de producten. Dit wordt ondersteunt door campagnes on- en offline.

Resultaat

Het resultaat is een website waar het product als echte held centraal staan. Zo is de reis van de tomaten van de kas naar winkelschap volledig in beeld gebracht. In zowel statisch beeld als 360 graden video. Op deze manier bedienen we zowel de consumenten doelgroep als de B2B doelgroep. De website speelt ook een belangrijke rol in de werving van nieuw personeel: door een volledig beeld te geven waarom werken bij Looye zo fantastisch is!

De resultaten liegen er niet om. Zo is de naambekendheid van Honingtomaten gestegen van 13% naar 32% en de naamsbekendheid van Joyn van 7% naar 15%! Ook is het volume flink gegroeid: Honingtomaten met ruim 19% en Joyn met bijna 158%! Ook de consumenten index steeg mee van 6,9 naar 8,0. Niet geheel onbelangrijk is dat de producten verkrijgbaar zijn in het schap van grote bekende retailers. De doelstellingen zijn dan ook ruimschoots overtroffen!

Burst

Rotterdam
Burst
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe