Valtech

  • 3
Uitgelichte case

DSM Bright Stories - Van storytelling naar storydoing

Een beter leven voor iedereen – klinkt utopisch? Niet voor DSM. Met hun producten worden duurzame innovaties, zoals plantaardige omega 3, gemaakt. Het probleem: veel mensen weten dit niet. Om de wereld bekend te maken met DSM’s duurzame missie, creëerden wij Bright Stories – een always-on storydoing concept.

Over Valtech

Valtech is een wereldwijd digitaal bureau met wereldwijd meer dan 2000 specialisten op het gebied van design, (digital) marketing, technologie en agile. We werken voor sterke merken die zichzelf continu opnieuw moeten uitvinden in een tijd van digitale transformatie. Valtech heeft meer dan 30 vestigingen in 14 landen verdeeld over 5 continenten. In Nederland zitten we in Amsterdam, Amersfoort, Eindhoven en Utrecht. Altijd dichtbij dus.

Identiteit

Wij zijn Valtech. Een wereldwijd digitaal bureau dat erop gericht is unieke ervaringen te creëren die het dagelijks leven een stukje makkelijker maken. We helpen onze klanten transformeren zodat zij in deze continu veranderende wereld kunnen blijven anticiperen op digitale trends en innovatieve ontwikkelingen. Dat doen we altijd met de consument als uitgangspunt. We optimaliseren de gehele customer journey, of dat nou gaat om digitale, fysieke of verbonden contactpunten en ervaringen. Vanuit onze expertise op het gebied van design, technologie en marketing maken we onder andere Audi, Danone, DSM, Heineken, Hyundai, L’Oréal, Philips en Volkswagen klaar voor de toekomst.

Missie

Valtech doet gave dingen. Als digitaal bureau helpen we sterke merken met het bedenken en ontwikkelen van innovatieve businessconcepten. We helpen ’s werelds mooiste en uitdagendste organisaties met strategie, consulting, service design, technische implementatie en digitale marketing. We regisseren online ervaringen en nemen deze op in bestaande ecosystemen om ze vanuit daar steeds beter, mooier, efficiënter en effectiever te maken. Zo maken we opdrachtgevers én de eindgebruiker blij. En ook niet onbelangrijk: onszelf. Met 2000+ collega’s doen we iedere dag wat we het gaafst vinden: online ervaringen maken. Valtech. Where experiences are engineered.

+ Voeg case toe