B.made

  • 0
Uitgelichte case

Website en visual identity

Vepo Cheese is een echt familiebedrijf, dat het vak van kaas verpakken goed verstaat. Een nieuwe digitale identiteit paste bij de wens om ondernemerschap, duurzaamheid en innovatie uit te stralen. In samenwerking met NOSUCH Group werd een volledige nieuwe online identiteit ontwikkeld.

Over B.made

B.made ondersteunt grote en middelgrote organisaties bij het behalen van optimaal rendement uit hun digitale marketing- en mediabestedingen.

Identiteit

Organisaties die data, content en technologie op de juiste manier weten te combineren blijven 365 dagen per jaar persoonlijk en relevant voor hun doelgroep. Zij hebben een goed verhaal op het juiste moment, via het juiste kanaal, waarmee ze klanten ├ęcht raken. Dat leidt tot meer resultaat. Wij doen er alles aan om jouw organisatie 365 dagen relevant te maken en te houden.

Missie

365 dagen per jaar relevant!

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe