Van Wanrooij Warenhuys: sterke focus op online beleving

Omschrijving

Van Wanrooij Warenhuys is een specialist op het gebied van keukens, badkamers en tegels. Zij biedt bezoekers vernieuwende opties om je keuken of badkamer samen te stellen. Elephant creëerde een website waarin beleving centraal staat door middel van video headers, grote sfeerfoto’s en 360 graden beelden.

Doel

De online ervaring moet centraal staan op de website. Een belangrijk doel van de website is dan ook het versterken van de online beleving. Belangrijk daarbij is dat de grootschalige showroom van 3000 m2 duidelijk aanwezig moest zijn op de nieuwe website om bezoekers meteen een volledig beeld te geven.

Resultaat

Het resultaat is een website met sterke focus op een mooie online beleving. Door de flexibiliteit waarmee de website opgebouwd is, hebben contentmanagers veel vrijheid en ruimte om de beleving van de showroom over te brengen.

User focused
Bezoekers die de website bekijken krijgen meteen de mogelijkheid om aan te geven waar ze naar op zoek zijn. Inspiratie voor keukens, badkamers, of projectinformatie voor bouwprojecten; de gebruiker wordt meteen naar de juiste locatie op de website geleid.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

Van Wanrooij Warenhuys wil bezoekers inspireren. In de website komt dit tot uiting door het 360 graden blok waarin de gehele showroom online in 360 graden bekeken kan worden. Hierdoor krijgen bezoekers een reëel beeld van de showroom. Dit draagt bij aan het overtuigen van bezoekers om de showroom te bezoeken.

Elephant

Dordrecht
Elephant
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe