Van traditionele B2B klantrelatie naar partnership

Omschrijving

Van traditionele B2B klantrelatie naar partnership

Doel

Carlsberg heeft als doel om de leidende bierbrouwer te worden in digitaal. Een onderdeel hiervan is het transformeren van de relatie met haar afnemers van een traditionele B2B klantrelatie naar een partnership.

Resultaat

Osudio bepaalde de digitale strategie en ontwikkelde een B2B commerce & engagement platform, om de traditionele B2B klantrelatie te transformeren naar een partnership. Naast het digitaliseren van het aankoopproces voor horecabedrijven, helpt het platform om meer engagement te creƫren tussen Carlsberg en haar afnemers. Hiervoor is het klantgedrag van de eindgebruiker in kaart gebracht d.m.v. customer journeys. Een belangrijk onderdeel hiervan is de promotiesectie, waarin kroegeigenaren op basis van consumenten trends relevant assortiment kunnen bestellen.

De oplossing draait op een combinatie van SAP Hybris en Sitecore. Het platform wordt vanuit verschillende Osudio kantoren uitgerold in meerdere landen in Europa.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

Osudio

Amsterdam
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe