Responsive website met uitgebreid productengamma

Omschrijving

Voor Ubbink, producent van oplossingen die bijdragen aan energie-efficiency en een goed binnenklimaat voor gebouwen, heeft Frontis een responsive website gerealiseerd. Deze website, die een uitgebreid productengamma bevat, is eenvoudig te onderhouden via Kentico CMS.

Doel

Producten centraal
Doelstelling van de Ubbink website is snelle en uitgebreide informatieverstrekking aan alle doelgroepen, zoals de handel, de voorschrijvers en de verwerkers. Ubbink heeft een productdatabase opgebouwd die geïmporteerd kan worden in de door Frontis ontwikkelde database van de website. Bezoekers vinden binnen het productgedeelte snel en eenvoudig het gewenste product. Zo wordt er onderscheid gemaakt tussen 'Thema's', 'Productgroepen', en 'Doelgroepen'.
Bovendien kan de bezoeker gebruik maken van de zoekopties ‘op productnaam’ of ‘op artikelnummer’. Binnen de producten zelf zijn zaken als 'productinformatie', ‘tekeningen’, ‘(bewegend) beeldmateriaal’ etc. per tabblad gecategoriseerd.
Bovendien kunnen informatie en beeld gedownload worden en worden de bijbehorende accessoires getoond. Al deze productinformatie wordt getoond op basis van het samengestelde importbestand.

Resultaat

Snel en mobiel
Omdat de website een breed scala aan producten bevat, is er veel aandacht besteed aan de snelheid van de website. Pagina's zijn snel te bereiken, ook via mobiele apparaten zoals smartphone en tablet, omdat de website responsive is opgebouwd.

Ludieke lancering
Om de lancering van de oogverblindende website kracht bij te zetten, stuurde Ubbink haar relaties een zonnebril met een overzichtelijke flyer die meer uitleg gaf over de voordelen van de vernieuwde website. Ook werd er een actie aan gekoppeld, waarbij men kans maakte op een leuke prijs.

Frontis

Varsseveld
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe