Responsive redesign MijnSyntus

Omschrijving

Frontis heeft voor Syntus een responsive redesign doorgevoerd voor MijnSyntus. De voormalige omgeving dateerde uit 2009. De technologie is sindsdien veranderd en de wensen van de gebruiker daarmee ook. Frontis realiseerde daarom een responsive website met een uitstraling gebaseerd op de nieuwe huisstijl van Syntus en koppelde deze aan het

Doel

Dashboard met gepersonaliseerde gegevens
De gebruiker komt in de nieuwe omgeving binnen op een dashboard. Basisfuncties zoals het plannen van een reis en het bekijken van omleidingen of verstoringen kan men gebruiken zonder in te loggen. Op het moment dat een gebruiker inlogt verandert de structuur van het dashboard en verschijnt er gepersonaliseerde informatie, zoals gepersonaliseerde berichten. Hiervoor worden de komende tijd nog meer persoonlijke features ontwikkeld.

Webshop
In samenwerking met Sqills realiseerde Frontis het design en de responsive templates voor de webshop. De technische uitwerking en implementatie van het design voor deze functionaliteiten is door Sqills verzorgd. Frontis zorgt met een 'Single Sign On' koppeling dat gebruikers die al ingelogd zijn op mijn.syntus.nl niet nogmaals hoeven in te loggen als ze naar de webshop omgeving van Sqills navigeren en de gebruikers zo hun Syntus producten kunnen inzien en bestellen.

Resultaat

Kolibrie
Ook is de Kolibrie reserveringsmodule - die gerealiseerd is door Sqills - voorzien van het nieuwe design en responsive template van Frontis. De Kolibrie is een service van Syntus, die vooral ’s avonds en in het weekend rijdt. Deze rijdt alléén als men minimaal één uur van tevoren reserveert. De Kolibrie (een kleine bus of personenauto) rijdt volgens een vaste dienstregeling en brengt u van uw opstaphalte naar uw uitstaphalte. De dienstregeling van de Kolibrie sluit aan op het andere openbaar vervoer van Syntus. In de reisplanner op syntus.nl of mijn.syntus.nl realiseerde Frontis vervolgens de functionaliteit dat, wanneer er een Kolibrie op het geplande traject beschikbaar is, men via een 'reserveren' button direct in de reserveringsmodule van Sqills terechtkomt om een reis te reserveren.

Frontis

Varsseveld
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe