FPH Ploegmakers

Omschrijving

FPH, een gevestigde naam in aannemersland, vond het na 30 jaar hoog tijd voor een rebrandingstraject. Samen met een communicatiebureau uit de regio hebben we dit traject vormgegeven. Onze focus lag op het doorvertalen van de branding naar een online propositie waarin het DNA van FPH sterk tot uiting komt

Doel

Een nieuwe online propositie waarin het DNA van FPH sterk tot uiting komt. Ook laten we cases zien waar FPH aan heeft gewerkt onder het motto van "Dat maken wij".

Resultaat

Een beter inzicht in de werkzaamheden van FPH door middel van een heldere site indeling. Ook wordt er veel aandacht geschonken aan de cases zodat de bezoeker een mooi beeld krijgt van gedane projecten.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

Studio Brabo

Tilburg
Studio Brabo
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe