De beste gids voor opdrachtgevers van online projecten

Over deze case

Disciplines

Doelgroep(en)

Branches

Kanalen

Tags

Omschrijving van deze case

Online interactieve producten voor de gehele collectie van Fitzroy Watches London.

Achtergronden van deze case

Fitzroy is een nieuw merk onder de paraplu van Clerc SA. Het is een modieus merk met designhorloges voor een hoger segment. Clerc SA heeft 3DIMERCE.com gevraagd om deze nieuwe collectie op een foto-realistische manier interactief online te visualiseren.

Doelstellingen

Een betere online experience om consumenten en potentiële wederverkopers online en offline te overtuigen van de kwaliteit en diversiteit van de nieuwe Fitzroy collectie.

Resultaat

3DIMERCE.com biedt met het OneShot® ARENA-platform een full-service oplossing om een volledig interactieve online presentatie te realiseren die klanten kan overtuigen een product te kopen. Ook nieuwe potentiële importeurs en wederverkopers kunnen op afstand reeds de collectie bekijken en beoordelen. Daarnaast worden dezelfde productdemo's in HTML5 ook ingezet op iPads tijdens horlogebeurzen zoals de BaselWorld. Daardoor zijn altijd alle modellen digitaal beschikbaar.

Wie hebben aan deze case gewerkt?

Roel Pollen, Directie
Roland Vlemmix
Roel Pollen
Rogé Pollen, Directie