Een kosmische tune-in campagne voor National Geographic

Omschrijving

National Geographic staat bekend om het brengen van intrigerende verhalen die tot de verbeelding spreken. En wat spreekt nog meer tot de verbeelding dan de rode planeet Mars?

Doel

Voor de aankondiging van National Geographic’s nieuwe serie ‘Mars’ creëerden wij een digitale experience die je meeneemt in de zoektocht naar het langverwachte antwoord op de vraag: is er leven op Mars? In korte tijd brachten wij de magie van het sterrenstelsel tot leven in een digitale experience van galactische visuals en custom ambient sounds!

Resultaat

In de aanloop naar de lancering van de serie was het belangrijk om kijkers alvast mee te nemen in het mysterie rondom de planeet, van wetenschappelijke artikelen tot aan de livestream van de ExoMars missie. Deze experience hebben we op elk device gewaarborgd zonder dat het afbreuk doet aan performance.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

“DotControl bedacht en ontwikkelde in 7 dagen een volledig interactieve experience die het merk National Geographic en de serie ‘Mars’ eer aan doet. DotControl heeft bewezen niet alleen creatief sterk te zijn, maar ook doelgericht en flexibel.”

- Maurits de Geus - Digital product manager / FOX Network Group

DotControl | Data Driven Creative Agency

Rotterdam
DotControl | Data Driven Creative Agency
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe