Campina Yoghurt Barn

Omschrijving

Campina is lofleverancier van Yoghurt Barn, een koffie- en yoghurtbar. Beide merken zijn op zoek gegaan naar een brug tussen het campina pak uit het schap en de loeilekkere yoghurt bij Yoghurt Barn.

Doel

De opdracht was het vinden van een strategie in combinatie met de juiste techniek om de consument te bewegen van de bank naar de yoghurt barn met Campina yoghurt verpakkingen als middel. Belangrijkste uitgangspunten daarbij waren het creƫeren van brand awareness en traffic richting Yoghurt Barns. De grootste uitdaging lag in het vinden en ontwikkelen van de juiste techniek die, zowel voor de consument als de Yoghurt Barn medewerker, de juiste ervaring biedt.

Resultaat

Naast onder andere het Eurosparen, winacties, geldterugacties en inspirerende content lanceerde Campina in 2017 als eerste merk binnen dit platform een stempelkaart in de app. Samen met Yoghurt Barn, een koffie- en yoghurtbar met twaalf locaties waarvan Campina hofleverancier is, wordt deze stempelkaart op unieke wijze ingezet om awareness en traffic te genereren. Met de Eurosparen-codes van Campina-producten uit de supermarkt sparen klanten hun digitale stempelkaart vol en krijgen ze een digitale coupon voor een gratis Yoghurt Special. Het verzilveren van die coupon gebeurt via een scherm met kassakoppeling en de technologie van Checkmetrix. Een loeilekkere primeur voor Campina!

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

Magneds

Tilburg
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe