Bovag website

Omschrijving

Bij het uitrollen van de nieuwe consumentgerichte strategie hoort uiteraard ook een website die op ieder apparaat en platform goed te bezoeken is. Het is namelijk fijn als het vinden van de dichtstbijzijnde Bovag garage langs de snelweg net zo gemakkelijk is als vanachter je computer thuis.

Doel

BOVAG heeft eind 2015 een campagne gelanceerd om zichzelf te onderscheiden als kwaliteitsmerk op het gebied van mobiliteit. Een nieuwe responsive website was een belangrijk onderdeel van de strategie.

Resultaat

We hebben het design vertaald naar een adaptive responsive front-end voor een eenduidige responsive ervaring op zowel mobiel, tablet als desktop.

Het resultaat is een website waarmee de kwaliteit van Bovag ook terugkomt in de website en klantbeleving, zowel qua designs als handige tools.


Dit project is in samenwerking met IN10 (design) en Datacon (back-end) opgeleverd.

Overige informatie

Nicole de Kruijf - van de Wiel (Project Manager Datacon) - "Door de kennis en expertise van de mannen van Stijlbreuk is de samenwerking tijdens het BOVAG project heel prettig verlopen. Hun kennis op het gebied van interactiedesign en HTML was een perfecte aanvulling op ons technische projectteam! Door hun pragmatische manier van werken hebben we binnen de gestelde planning een mooi resultaat kunnen neerzetten."

Stijlbreuk

Tilburg
Stijlbreuk
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe