Always-on strategie voor Binck

Omschrijving

Binck is de onafhankelijke online bank voor beleggers. Binck richt zich op de particuliere belegger die meer uit zijn vermogen wil halen. Door de felle concurrentie is acquisitie hard nodig. Belangrijk hiervoor is het verbreden van het productaanbod, het vergroten van de merkassociatie en het verhogen van de merkwaarde.

Doel

Binck klopte aan bij WeLikeMilk met als doel:

• Kennis en grip op de online advertising
• Offline campagne doorvertalen naar online
• Kennis en grip op de online advertising
• Offline campagne doorvertalen naar online
• Creatie van verschillende innovatieve social uitingen
• Genereren van kwalitatief verkeer naar de website
• Conversieratio verhogen

Resultaat

WeLikeMilk heeft de offlinecampagne van Binck door vertaald naar online. Dit heeft geresulteerd in een always-on strategie waarin gebruik is gemaakt van een display campagne en social media campagne. De innovatieve social campagne, met o.a. de inzet van een canvas ad heeft geresulteerd in veel engagement. Tijdens de campagne is er op alle platforms gebruik gemaakt van zeer specifieke targeting. Dit heeft ervoor gezorgd dat Binck de juiste doelgroepen, op het juiste kanaal met een passende boodschap heeft kunnen bereiken. Met een verbetering in kwalitatief verkeer en een sterke verhoging van de conversieratio als uiteindelijk resultaat.

Overige informatie

+ Voeg case toe