LINDA.tv

Omschrijving

LINDA.tv is het meest interactieve videoplatform voor de leukste vrouwen van Nederland. LINDA.tv is een video-app en site waar je naast de beste selectie trending video’s unieke LINDA.tv-programma’s vindt, die je doen watertanden, lachen, snikken of alle drie tegelijk. Geen reclameblokken en alle programma’s staan in een overzichtelijke timeline.

Doel

Met LINDA.tv hebben de makers van LINDA. ingespeeld op twee trends: vrouwen kijken steeds meer video’s op hun smartphone, willen niets missen, kunnen meepraten en kunnen delen. Daarnaast verschuiven adverteerders hun budget en media inzet naar online video. Het doel van LINDA.tv? Een plek creëren waar vrouwen unieke LINDA.tv-programma’s en de beste selectie trending video’s kunnen snacken waar en wanneer ze maar willen. De video’s zijn vaak oergeestig, geregeld ontroerend en soms ronduit verbijsterend. Voor adverteerders is LINDA.tv de ideale plek om branding, engagement en bereik onder de LINDA.consument te creëren.

Resultaat

• 128.000 geregistreerde gebruikers
• 14 miljoen views vanaf lancering t/m februari 2016
• Gebruikers gemiddeld 7,5 minuut per sessie actief (kijken en scrollen)
• 633k omzet sinds lancering
• Waardevolle partners, zoals de lanceringspartners KPN, Dove en Prima Donna. Jillz is sponsor van de succesvolle LINDA.tv serie Bitterzoet.

Overige informatie

Er is geen merk zo sterk als LINDA. LINDA.tv heeft nu al 128.000 gebruikers en is DIA-waardig omdat het hét slimme videoplatform is voor de leukste vrouwen van Nederland.

Behalve de beste trending video’s, biedt LINDA.tv unieke eigen programma’s zoals Bitterzoet, De Mobiel Van, Halina’s Big 40 en Brabants Posh.

Triple IT

Alkmaar
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe