ISM eCompany

  • 1
Uitgelichte case

Internationaal e-Commerce platform en online marke

NOOSA-Amsterdam is een uniek concept van twee zeer bevlogen reizigers, die werden geïnspireerd door de grote diversiteit aan culturen en symbolen die de wereld rijk is. Samen bedachten ze de bijzondere lijn zelf samen te stellen accessoires en chunks: NOOSA. De naam NOOSA komt van het gelijknamige plaatsje in Australië, waar de oprichtsters afzonderlijk van elkaar zijn geweest. Beiden zeer onder de indruk van de authentieke sfeer, bijzondere mensen en het prachtige national park, besloten zij dat NOOSA de perfecte naam is voor hun accessoire merk.

Over ISM eCompany

ISM eCompany ondersteunt het Nederlandse bedrijfsleven en de charitatieve sector met succesvol online zaken doen. Dit doet ISM eCompany met een breed pakket aan e-commerce diensten.

Identiteit

ISM eCompany is een full service e-commerce bureau. ISM eCompany staat al sinds 1992 in de frontlinie van de nieuwste technologie. Met ruim 200 specialisten en een nuchtere Rotterdamse mentaliteit creëert ISM eCompany zichtbaar rendement voor haar klanten.

Missie

ISM eCompany realiseert onderscheidende e-commerce-oplossingen waarmee haar opdrachtgevers online rendement behalen. In alle werkzaamheden heeft ISM eCompany deze missie duidelijk voor ogen.

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe